Bezpłatnie zaaranżujemy Twoje biuro
Przygotujemy pomysł na rozmieszczenie wszystkich kluczowych elementów w Twoim biurze.
To usługa dla Ciebie jeżeli:
- otwierasz nowe biuro,
- zmieniasz przestrzeń obecnego biura,
- przenosisz biuro w nowe miejsce.
Architekt pominął projekt biura
Architekt projektujący obiekt, koncentruje sie na projekcie budowlanym. Nie wykonuje projektu wnętrza biurowego – pozostając przy wstępnym projekcie ustawień mebli.
Brak dobranych mebli do biura
W związku z brakiem projektu – klient nie zna produktów, ich cen, brakuje dopasowania ustawienia mebli względem instalacji elektrycznej, wentylacyjnej, oświetleniowej i innych.
Zmiany podczas budowy
W czasie budowy wiele planów ulega zmianie – zmienia się ilość przyszłych pracowników i ich zadania, konieczne wyposażenie.
Biuro nie zawsze jest priorytetem
Rozumiemy, że sprawy biurowe i projektu biura często są przekładane na ostatnią chwilę – priorytetowe są założenia związane z uruchomieniem hali produkcyjnej.
Analiza sytuacji biura
Analiza wyzwań firmy jest niezbędna do stworzenia bezpiecznego miejsca pracy, zachęcającego do przebywania w nim.
Rozplanowanie przestrzeni i przyłączy elektrycznych
Inteligentne biuro, bogate w nowoczesne rozwiązania ułatwiające pracę – gwarantuje ergonomię i bezpieczeństwo.
Analiza oświetlenia
Oświetlenie to jeden z najważniejszych parametrów, jakie mają wpływ na ergonomię pracy.
Analiza akustyczna
Analiza wzrostu gęstości stanowisk pracy ma wielki wpływ na redukcję poziomu hałasu.
Analiza ciągów komunikacyjnych
Analiza preferencji i przyzwyczajeń pracowników jest niezbędna do stworzenia bezpiecznego miejsca pracy, zachęcającego do przebywania w nim.
Dobór i weryfikacja wyposażenia
Analizna wyposażenia pierwotnie wskazanego w planie – wykładzin, podłogi, materiałów oraz wyposażenia biurowego.
Nasza współpraca trwa już 10 lat! Stan pandemii, pilność wprowadzenia wymogów opisanych prawem spowodował, że zwróciliśmy się o pomoc do wielokrotnie sprawdzonej firmy CONSIDO. Zadanie polegało na zaprojektowaniu i wykonaniu elementów zapewniających maksymalnie bezpieczne przebywanie osób w pomieszczeniach biurowych oraz ogólnodostępnych, jak portiernie czy biblioteka z czytelnią. Przedstawiono projekt z właściwą technologią wykonania i mocowania, a na szczególne podkreślenie zasługuje fakt, że całość, każdy detal - były oparte na autorskim projekcie uwzględniającym potrzeby użytkownika.
Wydział Ekonomiczno – Socjologiczny Uniwersytetu Łódzkiego Mgr Jolanta MaliszewskaZ firmą CONSIDO pracujemy od dłuższego czasu. To, co szczególnie cenimy sobie w tej współpracy to terminowość i konkurencyjne ceny mebli, które nie są proponowane kosztem jakości, a także nowoczesne wzornictwo. Mieliśmy do zrealizowania duży projekt wyposażenia naszego łódzkiego biura i na tej terminowości szczególnie nam zależało, dlatego jesteśmy niezwykle zadowoleni z efektów i skuteczności firmy.
AQ Wiring Systems Agnieszka Anglart, Dyrektor finansowyORLEN Księgowość Sp. z o.o. ma przyjemność zarekomendować firmę CONSIDO jako solidnego dostawcę krzeseł biurowych. Firma CONSIDO była dostawcą 200 szt krzeseł obrotowych INFINITA OPERATIVE dla pracowników Spółki ORLEN Księgowość w Płocku. Zamówienie, dostawa i montaż zostały wykonane w terminie umownym. Firma elastycznie dostosowała się do naszych wymagań, kadra i pracownicy wykazali się dobrym przygotowaniem fachowym, terminowością i rzetelnością oraz dużym zaangażowaniem. Dziękujemy za współpracę i życzymy Państwu dalszych sukcesów w realizacji powierzonych projektów. Firmę CONSIDO możemy z pełną odpowiedzialnością polecić innym zleceniodawcom.
Orlen Krzysztof Wawrzków, KierownikFirma Consido dostarczała nam meble i wyposażenie biurowe dla Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego. Wartość kontraktu przekroczyła 1 mln zł. Dostawa została zrealizowana terminowo, towar odpowiadał założeniom przetargowym, montaż został wykonany fachowo, z zachowaniem staranności. Polecamy Consido jako sprawdzonego i godnego zaufania partnera.
Mebelux Marzena Czaplicka, Dyrektor GeneralnyFirma Consido na podstawie Umowy Ramowej zawartej w wyniku postępowania przetargowego zrealizowała w czerwcu 2015 r. dostawy wraz z montażem wyposażenia meblowego na wyposażenie stanowisk pracy biurowej w nowej lokalizacji mCentrum Operacji w Łodzi. Przedmiotem realizacji były: biurka, biurka typu bench, kontenery biurowe, szafy biurowe, stoły konferencyjne, krzesła obrotowe oraz stacjonarne, hokery, meble do pomieszczeń typu chillout. Realizacja była łącznie na wyposażenie kilkuset stanowisk pracy. Łączna wartość kontraktu przekroczyła 1 mln zł. Dostarczone meble charakteryzują się wysoką jakością. W trakcie realizacji kontraktu firma Consido wykazała się fachową wiedzą i bardzo dobrą organizacją logistyczną. Dostawy i montaż realizowane były terminowo z należytą starannością, pomimo bardzo napiętego harmonogramu. Wysoko oceniamy także kompetencje, uprzejmość i zaangażowanie pracowników firmy. Firmę Consido polecamy jako partnera godnego zaufania.
mBank Przemysław Skórowski, starszy specjalista, mBankSprawdź jak powinna wyglądać ergonomiczna i estetyczna przestrzeń biurowa Twojej firmy
Firma CONSIDO odpowiadała za projekt i wyposażenie nowego biura Paris Tobacco Commercial Sp. z o.o., mieszczącego się w Warszawie, w hotelu Marriot. Projekt był trudny i obfitował w wiele emocjonujących momentów, które wzbogaciły obie strony o nowe doświadczenia. Efekt finalny jest przy tym dokładnie taki, na jakim nam zależało. Mamy wrażenie, że przestrzeń jest jak zaczarowana. Przemyślana, funkcjonalna, estetyczna i wykończona w każdym detalu. Polecamy firmę CONSIDO przede wszystkim z powodu ich profesjonalizmu, jak też i partnerskiego podejścia do współpracy z klientem.
Paris Tobacco Company Agnieszka Naborowska, Kierownik Biura