Budka telefoniczna do biura

Meble biurowe – renesans budki telefonicznej

Budka telefoniczna – dekadę temu chroniła przed ulicznym gwarem i umożliwiała połączenie oraz rozmowę przez telefon we względnie spokojnych warunkach. Gdy komórki wyparły telefonię analogową, straciła rację bytu. Zaczęła znikać z europejskich ulic, by pojawić się w innym miejscu… Dziś przeżywa prawdziwy renesans. Budka telefoniczna staje się standardowym elementem wyposażenia biur przyszłości. Dlaczego?

(więcej…)

Jak urządzić strefę chillout w biurze? Poradnik

Trend na chillout w biurze

Jak urządzić strefę chillout, żeby uspokajała umysł i pobudzała kreatywność pracowników? Huśtawki, hamaki, miękkie i kolorowe meble w nietypowych kształtach, święcące donice, dywany, namioty do medytacji, prawdziwe drzewa a nawet telefoniczne budki – to, co znajduje się w sali relaksu, powinno być takie jak twórczy umysł: NIESCHEMATYCZNE, ZASKAKUJĄCE i JEDYNE W SWOIM RODZAJU.

(więcej…)

Jak urządzić pokój szefa

Meble biurowe – jakie wstawić do pokoju dyrektora?

Dyrektorski gabinet – centrum zarządzania i wizytówka firmy. Miejsce oficjalnych i mniej formalnych spotkań. Musi sprzyjać koncentracji i pracy koncepcyjnej. Jednocześnie to przestrzeń do odpoczynku i regeneracji sił. Powinien być spójny z misją przedsiębiorstwa, ale też mówić coś o urzędującej w nim osobie. Najbardziej multifunkcyjna przestrzeń w biurze. Jak urządzić gabinet szefa?

(więcej…)

Meble biurowe – cena. Od czego zależy?

Meble biurowe - cena

5 czynników decydujących o cenie mebli

To jasne – o cenie mebli decyduje ich jakość. Ale co właściwie składa się na tę jakość? Co przesądza o tym, że jedne meble są wysokiej jakości, a inne gorszej? Materiały użyte do ich produkcji, sposób wykończenia, konstrukcja i jeszcze coś, czego nie widać na pierwszy rzut oka. Jeśli masz w planach zakup mebli do biura, poznaj 5 czynników decydujących o ich cenie.

(więcej…)

Jak zaprojektować open space

Jak zapewnić komfort pracy na „farmie biurek”?

Nieustający hałas, brak prywatności i kłopoty z koncentracją to trzy największe zmory pracowników open space’ów. Jednak ekonomia rządzi się twardymi prawami i wszystko wskazuje na to, że otwarta przestrzeń jeszcze długo pozostanie najczęściej wybieranym modelem aranżacji biur. Jak podnieść komfort pracy w biurze open space?

(więcej…)

Aranżacja open space

Polskie normy urządzania otwartych przestrzeni biurowych

Niższe koszty wynajmu, utrzymania i eksploatacji powierzchni, maksymalne wykorzystanie przestrzeni i bezpośrednia komunikacja między pracownikami – to te cechy open space’u zadecydowały, że jest to jeden z najpopularniejszych modeli aranżacji biurowych. Poznaj przepisy, które regulują urządzanie powierzchni open space.

(więcej…)

Jak dobrać krzesło biurowe do pracy przy komputerze?

Praktyczny poradnik dla urządzających biuro

Najczęściej wybór krzesła pracowniczego leży po stronie pracodawcy i ogranicza się do jednego, wspólnego dla większości zatrudnionych, modelu. Ale ludzie są różni i mają różne wymagania. Jak zwiększyć szansę na to, że krzesło „trafi” w potrzeby większości pracowników, bez względu na ich wzrost i wagę?

(więcej…)

Krzesła biurowe przepisy bhp

8 warunków ergonomicznego krzesła biurowego według Ministra Pracy

Co decyduje, że krzesło do pracy przy biurku jest funkcjonalne i ergonomiczne? Czy wygodę, która – zdawałoby się – jest odczuciem subiektywnym, można regulować przepisami prawa? Okazuje się, że tak. Przyjrzyjmy się, jakie regulacje prawne dotyczące krzeseł biurowych obowiązują w Polsce.

(więcej…)

GÓRA