Panele akustyczne do biura

Jak skutecznie i efektownie (!) wyciszyć akustyczną przestrzeń biurową

Na ścianę lub zamiast niej, jako oparcie kanapy, dekoracyjna instalacja podwieszona pod sufitem lub graficzna mozaika w roli obrazu – okazuje się, że panele akustyczne nie muszą być wyłącznie funkcjonalne. Zobacz, jak współczesne trendy w projektowaniu przestrzeni biurowych wpłynęły na ofertę producentów paneli wygłuszających wnętrza.

(więcej…)

Wykładziny dywanowe tłumiące dźwięki

Izolacja akustyczna podłogi w pomieszczeniach biurowych

Są niedrogie, miękkie, łatwe w montażu i nadają przyjazny klimat wnętrzom. Przede wszystkim jednak mają zdolność do wyciszania pomieszczeń. I to w aż trzech wymiarach. Wykładziny dywanowe stoją – lub raczej leżą – na pierwszej linii walki z hałasem.

(więcej…)

Jak urządzić małą salę konferencyjną?

Meble konferencyjne i inne rozwiązania najlepsze do niewielkich pomieszczeń

Odbywają się w niej negocjacje z kontrahentami, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, narady zarządu, rozmowy kwalifikacyjne; jest niezastąpiona w trakcie pracowniczych zebrań i spotkań świątecznych – sala konferencyjna to z pewnością najbardziej multifunkcyjne miejsce spośród wszystkich biurowych pomieszczeń. Co zrobić, żeby była funkcjonalna, gdy do dyspozycji mamy niewielką przestrzeń? Radzimy, jak urządzić małą salę konferencyjną.

(więcej…)

Produktywność w biurze

9 sposobów na podniesienie wydajności pracy w biurze. Jeden naprawdę zaskakuje!

Dostęp do światła dziennego, kolory ścian, obecność zieleni, ergonomiczne meble i atrakcyjne przestrzenie wspólne – to wszystko wpływa na produktywność pracowników biurowych. Są też mniej oczywiste aspekty, jak np. temperatura, a nawet… Jeśli chcesz wiedzieć, jak urządzić biuro, żeby było nowoczesne i podnosiło wydajność pracy, koniecznie czytaj dalej.

(więcej…)

Budka telefoniczna do biura

Meble biurowe – renesans budki telefonicznej

Budka telefoniczna – dekadę temu chroniła przed ulicznym gwarem i umożliwiała połączenie oraz rozmowę przez telefon we względnie spokojnych warunkach. Gdy komórki wyparły telefonię analogową, straciła rację bytu. Zaczęła znikać z europejskich ulic, by pojawić się w innym miejscu… Dziś przeżywa prawdziwy renesans. Budka telefoniczna staje się standardowym elementem wyposażenia biur przyszłości. Dlaczego?

(więcej…)

Jak urządzić strefę chillout w biurze? Poradnik

Trend na chillout w biurze

Jak urządzić strefę chillout, żeby uspokajała umysł i pobudzała kreatywność pracowników? Huśtawki, hamaki, miękkie i kolorowe meble w nietypowych kształtach, święcące donice, dywany, namioty do medytacji, prawdziwe drzewa a nawet telefoniczne budki – to, co znajduje się w sali relaksu, powinno być takie jak twórczy umysł: NIESCHEMATYCZNE, ZASKAKUJĄCE i JEDYNE W SWOIM RODZAJU.

(więcej…)

Jak urządzić pokój szefa

Meble biurowe – jakie wstawić do pokoju dyrektora?

Dyrektorski gabinet – centrum zarządzania i wizytówka firmy. Miejsce oficjalnych i mniej formalnych spotkań. Musi sprzyjać koncentracji i pracy koncepcyjnej. Jednocześnie to przestrzeń do odpoczynku i regeneracji sił. Powinien być spójny z misją przedsiębiorstwa, ale też mówić coś o urzędującej w nim osobie. Najbardziej multifunkcyjna przestrzeń w biurze. Jak urządzić gabinet szefa?

(więcej…)

Meble biurowe – cena. Od czego zależy?

Meble biurowe - cena

5 czynników decydujących o cenie mebli

To jasne – o cenie mebli decyduje ich jakość. Ale co właściwie składa się na tę jakość? Co przesądza o tym, że jedne meble są wysokiej jakości, a inne gorszej? Materiały użyte do ich produkcji, sposób wykończenia, konstrukcja i jeszcze coś, czego nie widać na pierwszy rzut oka. Jeśli masz w planach zakup mebli do biura, poznaj 5 czynników decydujących o ich cenie.

(więcej…)

Jak zaprojektować open space

Jak zapewnić komfort pracy na „farmie biurek”?

Nieustający hałas, brak prywatności i kłopoty z koncentracją to trzy największe zmory pracowników open space’ów. Jednak ekonomia rządzi się twardymi prawami i wszystko wskazuje na to, że otwarta przestrzeń jeszcze długo pozostanie najczęściej wybieranym modelem aranżacji biur. Jak podnieść komfort pracy w biurze open space?

(więcej…)

Aranżacja open space

Polskie normy urządzania otwartych przestrzeni biurowych

Niższe koszty wynajmu, utrzymania i eksploatacji powierzchni, maksymalne wykorzystanie przestrzeni i bezpośrednia komunikacja między pracownikami – to te cechy open space’u zadecydowały, że jest to jeden z najpopularniejszych modeli aranżacji biurowych. Poznaj przepisy, które regulują urządzanie powierzchni open space.

(więcej…)

GÓRA